1 september

2013-09-01 21:45:10 Familj
» Kommentarer(0) «


Hej!
 
Redan första september.. årets första höst månad och ja jag får nog hålla med.
Nu är det dax att lämna sommaren bakom sig och mysa inne till höstens morka kvällar.
 
I helgen så har vi fått gjort lite så som i lördas var vi på ikea och köpte inredning till lillans garderob och så tänkte jag besöka det ny öppnade Lager 157 men det var ju ett stor misstag eftersom det var typ två timmars kö ut.
Så besviken jag var så åkte vi hem och fixade garderoben så ny är den så gott som färdig. Lite små pilla kvar.
 
I dag tog jag med mammsen och körde upp igen till lager 157 och var där innan dom öppna så i dag fick jag vart där inne och handlat lite.
Nu i efter middag så har jag gått och små grejat lite.
Och så har vi varit barnvakt åt lillemans kusin.
Nu sitter här vi tven och samtidigt kollar runt på nätet.
Jag har precis matat lillan och hoppas att hon sover för natten nu innan det är dags för nästa matning.
 
KRAM KRAM
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback