Bvc-lilleman!

2013-09-03 17:09:35 BVC Albin
» Kommentarer(1) «


Hej!

Idag var det dax för lilleman för bvc.
Det gick väl i sådär men men.

Han fick titta på några kort och säga vad det var och berätta lite.
Men när det blev tal om vägning och mätning så blev han blyg så det ville han inte men som tur va så han de jag vägt han för några dagar sen och mäta får jag göra hemma.

Annars var han jätte duktig.
Efter bvc åkte hem och åt.
Lilleman skulle med morfar och åka hus bil.

Jag skall passde på och vila och vika tvätt medans han är borta.

Maten står i ugnen så nu väntar vi på pappan.

Kram


Kommentarer
Postat av: Mathilde

Äntligen är jag tillbaka från min bloggpaus och jag har även fått en ny design på bloggen. Välkommen att kika in och säga vad du tycker. Ha en bra kväll... /Mathilde

2013-09-08 @ 17:21:55
URL: http://carmenmathilde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback