Helgen!

2013-09-22 22:46:50 Familj
» Kommentarer(0) «


Hej på er!

Helgen kom och gick. Nu är det måndag igen och hösten har nog kommit för att stanna mörkare kväll.

Fredas kom pappa hem lite senare än vanligt och kvällen försvann. 
Lillan hade ont i magen så jag kom inte i säng förena ett på natten.
På kvällen var vi bort bjudna till lillemanns dagis kompis för lite bus och mat. 
Det blev inte så jätte sent men ändå att det visat sig i dag.
Idag skulle vi hämta  moster vid tåget för hon skulle tillbringa dagen med oss och även morgon dagen. 

Imorgon är det dagis för lilleman och jag och lillan och moster skall åka till stan och fixa kläder till fotograferingen i vecka och kläderna han skall ha på lillans dop. 

Men nu tänkte jag avrunda här och säga gott natt för jag är jätte trött. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback