Solig Onsdag.

2013-09-25 10:26:17 Familj
» Kommentarer(0) «


God morgon!
 
I dag är det åter igen en solig dag och i dag har lilleman fotografering på dagis.
Han hade jeans och skjorta och jag hoppas att det gick bra så han vill vara med på kort.
Han var lite gnällig i morse så jag tror att det kan vara en förkyldning på gång hoppas att den bryter under hegen så han är frisk tills på måndag igen.
Men jag hoppas ju givetvis att han kan gå till dagis i morgon med sen är det ju helg.
 
Lillan sover så då tar jag lite ensam tid här vi datorn men har typ tusen andra saker som att damsuga torka golv vika tvätt och vila måste jag försöka få in för jag är så fruktansvärt trött.
 
Så jag tror att jag avrundar här och går och vilar medans lillan gör det och innan vi skall hämta storebror igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback