Härlig Tisdag!

2014-04-15 21:43:15 Albin
» Kommentarer(0) «


God kväll på er! 

Idag har dagen gått i ett. På morgonen tog jag tag i att vika tvätt lägga in på sin plats. 
Var ute på en promenad när lillan skull sova. Plocka undan och städa i köket. 
Måla lite på mitt projekt som börjar bli klart äntligen!!
Lagat mat plockat undan.

Vid ett börja vi göra färdiga för att åka till stan och spökitetsparken. För en lek stund med en vän och hennes dotter.

Men först lämna vi lillan hos mormor.
I dag skulle det bara vara jag och lilleman. Vi köpte fika på vägen. 





Han hade så kul och tyckte det var jätte mysigt att bara ha mamma för sig själv en stund. 

Och när vi kom hem hämta vi lillasyster. 
Hemma målade vi ägg som vi skall lägga i en korg.
När mannen kom hem mötes vi i dörren för jag skulle med en vän till gekås en snabbis sen hem igen.
Lägga barn och sen stack mannen och fiska. Och nu sitter jag i soffa skall snart lägga mig.

Imorgon blir det en lugn dag med mycket påsk pyntande..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback