Host host

2014-04-03 22:44:24 Familj
» Kommentarer(0) «


Hej på er!

Lillan har fått hosta och har jätte svårt för att sova så här kommer bara en kort uppdate. 


Idag blev det byte av skor till storebror.
Vi fick byta storlek så nu har han fått skor nu är jag bara ute efter ett par sandaler. 
Barnens garderober börjar bli klara för sommarn även fast jag vet att det kommer säkert tillkomma lite mer. 

Och så skall jag ju i väg på barnloppis inom kort brukar göra fynd där. 

I dag har det varit en lugn dag efter jag var i väg på förmiddagen så slog min huvudvärk till och jag har mått skit resten av dagen. 
Plus det så är lillan gnällig mammig och hostar. Inte lätt när man är liten.

Nu skall jag krypa ner och försöka sova innan lillan vaknar igen.


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback