Äntligen!!

2014-02-20 11:09:00 Barnshopping
» Kommentarer(0) «


Hej på er!
 
I dag skall jag på ett efter längtat relese öppet hus på pom de lux har.
Jag och en vän skall dit i eftermiddag och kolla på godbitarna.
Har sett en massa snyggt på nätet men det skall bli roligt att får känna och titta nogrannare.
Jag har hittat några godbitar till lillan änså länge och lilleman skall med få något.
Men jag gillar mest tjejkläderna dom är helt underbara.
 
 
 
Skall bli så kul.
Så här hittar ni mig i efter middag barnen är hós mormor till pappan kommer hem.
Vilket är ca en timme.
 
Är det någon mer så skall på relesen i dag runt om i landet?
 
Lillan sover så jag skall väl försöka plocka i ordning lite innan vi skall hämta lilleman.
 
 
KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback