dag 049 Musik

2014-02-18 21:27:33 Årsutmaningen
» Kommentarer(0) «


Hej!
 
 
 
049. Vad säger andra människor när du sjunger? (Kanske vågar du till och med visa ett klipp när du sjunger?)
 
Dom brukar säga eller min sambo brukar säga  "vad är det för fel på orginalet?"
Mitt sjungade håller jag för mig själv.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
048. Vad för slags musik gillar du?
049. Vad säger andra människor när du sjunger? (Kanske vågar du till och med visa ett klipp när du sjunger?)
050. Berätta om ett härligt minne kopplat till musik
051. Om du fick spela vilket instrument du ville och vara grym på det, vilket blir det?
052. Tipsa om något intressant som har med musik att göra
053. Hiss & Diss – Musik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback