Den blev som ny!

2014-02-17 09:54:35 Familj
» Kommentarer(0) «


 
 
God morgon!
 
I helgen tog jag tag i och tvätta tyget till sittdelen. Den blev som ny.
Efter många sökande och frågande på facebook på olika grupper så tvättade jag den i maskinen.
Lillan skall ju snart byta till sittdelen så då vill jag att den skall vara fräsch.
Den har ju stått hos mamma uppe på mitt gammla rum i nästan två år. Så jag kände att den behövdes tvättas.
 
 
 
Nu skall den få ligga på tork lite till sen skall jag sätta dit den och sedan får jag se när jag bytar.
Lillan trivs i sin liggkorg men den börjar bli för liten men än så länge sover hon bäst i den.
Hon är ju snart sju månader så snart är det dax.
 
Nu skall jag ta tag i dagen så hej så länge.
 
KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback