En stund på lekplatsen.

2014-02-12 21:41:22 Albin
» Kommentarer(0) «


Hej finisar!
 
I måndas hördes min mammavän av sig och undra om jag ville följa med till en lekplats efter middag.
Och efter jag hade hämtat hem Albin från dagis och lillan hade ätit så tog jag på barnen och gick ut.
Bestämde mig för att hänga på till lekplatsen och skicka mess för att se om dom kommit i väg.
Dom var på väg så jag tog och gick och möte dom.
Jag tog syskonvagnen och det var premiär för lillan att sitta upp.
Det tyckte hon var super mysigt.
 
Dock har jag valt att inte byta riktigt än från liggdel till sitt del på min emmaljunga.
 
Vi hade det jätte mysigt på lekplatsen dock lite kallt efter lek stunden gick vi och alla barnen hem´till vännen där vi bjöds på fika.
A fick leka lite innan det var dax för oss att gå hem innan det blev mörkt då jag inte hade några reflexer på vagnen eller på mig själv.
 
Mitt fina busfrö.
 
KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback