Fotografering.

2014-02-27 22:18:34 Familj
» Kommentarer(0) «


Hej!
 
I måndas var jag och fotograferade lilla E.
Vi skulle ta sex månaders kort.
Och planen var att ta ett syskon kort oxå.
Jag trodde först att det blev misslyckat för att lilla ville inte skratta,inte sitta still och ville inte ligga.
Och att få ett syskon kort med en kille som inte ville va med på kort.
 
Men i dag så var vi ialla fall och kolla på korten och dom blev ju hur bra som helst!
Jag blev så glad.
Och det var ju inte lätt att välja ut kort men till slut blev det ju jätt bra.
Jag skulle ju ha lite förstoringar och ramar och hon skulle få ett album precis som storebror.
Och eftersom jag ville ha förstoringar så hade jag bara en extra ram så fick det ju bli tre nya ramar och det var inte billigt!.
Men sånna kort som jag har tagit betyder så oerhört mycket för mig så det fick kosta va det ville.
Mina föräldrar har på mej och mina syskon och dom har dom haft i ca 37år och dom är precis lika fina.
Och jag är så glad att dom tagit dom på oss.
Nu väntar jag på spänning tills korten blir klara.
 
 
 
Bilden är tagen med mobilen därför inte den bästa.
 
Men här är min lilla prinssesa i min klänning som jag hade på mig på min ca 7månaders kort.
 
KRAM
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback