Måndag

2014-02-03 21:52:16 Familj
» Kommentarer(0) «


Ny vecka
 
I dag är det måndag igen lilleman har varit på dagis och jag och lillan har varit på kyrkansbarn timme.
Lillan tyckte det var roligt men inte lika roligt som hon brukar.
 
Men min lilla lilla är inte riktigt i form hon har tänder på G och det gör att hon har ont och är gnälling.
Men jag kan förstå henne det gör ont med tandvärk det vet väl vem som helst.
Och nu hoppas vi verkligen att den snart spricker igenom.
 
Efter vi hade varit där var det dax att h'mta hem mitt andra hjärta från dagis och som vanligt hade han haft jätte roligt.
Vi gick hem till mormor för jag fick en sådan hemsk huvudvärk.
Jag som hade tänkt att åka in och handla men fick skjuta på det.
När lillan skulle sova så tog vi en promenad i det härliga soliga vädret och jag blev mycket piggare och kunde åka in och handla efter det.
 
Nu i kväll fick jag ett mess av en mamma i mamagruppen som fråga om jag skulle med ut på en promenad.
Och så härligt det var, vi var ute ca 45 min i raskt tempo.
 
Nu sitter jag och sambon i soffan och tar det lungt innan vi kryper ner för natten.
Båda barnen sover än så länge.
Lillan fick panodil innan mannen la henne.
Och lilleman och jag log och mös innan han somna.
 
I morgon är det dax för mammagruppen igen.
 
Så nu säger jag pöss och kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback