Oj dagen i dag!

2014-02-21 22:38:46 Familj
» Kommentarer(0) «


 
 
Hej på er igen!
 
Oj Dagen i dag har varit tuff! Hej härliga treårs trots!
A inne på femhundraelfte trots perioden och det är ju inte roligt.
Vissa dagar är det bättre andra mindre roliga och i dag är det en sådan dag.
Det som är inne nu är dumma dig dumma dumma. och "bajs". Tur han inte är ensam om att vara i samma period.
och lyssnar inte för femöre. Tur att det går över till läggning för det mesta för då är han världens underbaraste lilla kille. Då är det kramar pussar och gos. "mamma jag gillar dig" sötnos.
 
Jag har fått städat upp det mesta i tvätt stugan och den mesta tvätten men fått vikt och lagt in sådant som legat på strykbrädan.
Jag har givetvis kollat på hockeyn och YES OS- final på söndag nu håller vi tummarna att dom vinner.
Vi har fikat hos mamma och vart ute på en promenad.
Och nu i kväll har vi bara tagit det lungt.
Nu har lunget lagt sig sen en stund tillbaka och jag och sambon njuter i soffan,
I morgon skall vi ut på en lite utflykt i skogen berättar mer i morgon.
 
 
A på sin fina julklapp han fick av mormor och morfar.
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback