Torsdag och shopping

2014-02-20 22:20:44 Barnshopping
» Kommentarer(0) «


 
 
HEJ på er!
 
 
I dag har dagen gått i ett känns det som.
Imorse efter dagis lämning så åkte jag och lillan in till coop.
Dom hade ett erbjudande som kom precis lägligt.
Dom hade fyll en hink med frukt för endast 49kr billigt.
Nu kan jag göra frukt puree till lillan.
 
 
 
Gjorde i min barnmat/ångmaskin från avent.
så i dag gjorde jag äpple/päron och Äpple/banan.
Hon fick smaka men hon tyckte inte så mycket om det men vi testar igen det är ju nyttigt med frukt.
 
Sen i eftermiddag så åkte jag och hämta jag en vän för att åka på pomp de lux visning.
Det var mycket fint men valde att bara köpa en flecce till lillan då hon inte har storleken inne än.
Och så väntar jag till vinter och köper lite fina vinter kläder då hon kommit in i storleken.
 
Denna är på väg hem till lillan.
 
I morgon är det fredag och visp så är denna veckan slut.
Helgen ser ut att lugn vi skall hitta på något roligt på lördag och söndag skall min syster komma hit.
 
Men nu tänker jag säga god natt
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback