Vecka 5 -Sociala medier- Dag 028-033

2014-02-02 21:54:51 Årsutmaningen
» Kommentarer(0) «


Jag ber så mycket som ursäkt för att jag inte har svarat på veckans frågor.
Men som sagt har ju vart sjuk och är mycket bättre nu!
 
Vecka 5 -Sociala medier- Dag 028-033
 
 
028. Finns du på några andra ställen än bloggen som du vill göra lite reklam för?
Ja jag finns ju på ingstagram.
 
029. Vilken Facebooktyp är du, och hur många av de 12 typerna finns bland dina facebookvänner?
Vadå facebook typ?? Finns det olika typer?
 
030. Om du bara fick välja ett socialt medium att vara på, vilket skulle det bli?
Ingstagram får det nog bli facebook börjar bli uttjatat.
 
031. Länka till en person / företag som du tycker sköter sig bra i sociala medier
Det var en svår fråga eller svår och svår jag har ju många som jag tycker sköter sig jätte bra.
Hannah graaf  Matplatsen Starwomen
Dessa är mina absoluta favvo bloggar men som sagt jag har många mer.
 
032. Hiss & Diss – Sociala medier
Hiss! att man för följa många fina mäsnniskor
Diss! Är såklart alla dess avundsjuka människor som verkligen klagar på allt och verkligen kan mobba och trycka ner dessa fina människor.
 
033. 5 slags statusuppdateringar / inlägg du stör dig på på sociala medier
1. När folk uppdaterar vad dom skall äta varje dag (jag tycker att man kan gör det när det är något speciellet)
2.När folk uppdaterar varje minut tex vad dom gör
3.När folk skryter om hur duktiga deras barn är hela tiden varje dag. Jag kan tycka att det kan man gör när något särskilt har hänt. Det kan bli mycket i längden....
 
Nu är vecka 5 slut så nu tar vi nya tag och ny vecka!
 
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback