Fika på stan.

2014-03-07 13:06:49 Familj
» Kommentarer(0) «



Hej!
 
Igår hade vi fika på stan med en utav mammorna på stan.
Sen gick vi lite i affärena och kolla.
När det närma sig middag för barnen så tog vi oss till ett nytt fik som jag inte hade varit på innan.
Det ligger i anslutning till biblioteket så mysigt och mycket folk och perfekt för barnvagnar.
Så tummen upp för det och en stor tumme ner för svin dyr fika.
Sen på vägen hem tog vi vägen om coop innan vi åkte hem till storebror som hade blivit hämtad av min mamma.
Och dom hade haft det så bra .
 
Just nu har jag precis badat hunden och sitter i soffan och skriver till er lillan sover på altanen.
Och storebror är med morfar i dag vet inte riktigt vad dom hittar på.
Men nu skall jag sätta fart.
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback