Mammagrupp och paket.

2014-03-05 10:40:21 Ella
» Kommentarer(0) «


 
 
Godmorgon!
 
Igår efter jag hämtat lilleman på dagis så fick han vara en liten stund hos mormor.
Jag och lillan skulle iväg och träffa mammagruppen.
Det är så otroligt roligt att den fungerar eftersom den inte gjorde det med A.
En av mammorna har jag kontakt med dagligen vilket är jätte roligt.
 
 
 

Man blir så trött att träffa sina kompisar.
Lillan somna på vägen hem så jag tog vägen om affären och handla lite och hämta ut ett paket.
 

Det efterlängtade pomp de lux paketet med lillans fleece.
 
Och igår kom den och denna var lika fin som sist jag så den.
Den kommer bli så fin på henne.
 
I dag skulle vi vart i stan med A och E men dom hade haft en vidrig natt.
E har jätte ont av att få tänder.
Så vi skall ta det i morgon i stället och hoppas att han mår bättre.
Det är så synd om dom små liven.
Lillan sover och jag har en lugn och skönt för middag.
Sitter och surfar runt efter lite kläder till min stora kille som behöver lite snygga sommar kläder.
 
Men nu skall jag dricka upp kaffet och vila en stund.
 
KRAM
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback