Oj så tyst det är här:)

2014-03-30 15:55:02 Familj
» Kommentarer(0) «


Hej på er! 

Jag är väldigt dålig på att uppdatera och får dåligt samvete men ibland hinner jag inte. Och ibland har jag inget att skriva för jag vet inte vad ni vill att jag skall skriva om. 

Tips?

Helgen är på slut klämmen och ny vecka kommer snart. 
Igår skulle jag vart på baby barn mässan i Göteborg men ville inte köra dit själv. 
Så jag och en vän åkte till gekås i stället. Fick köpt lite som stod på listan lite födelsedags presenter till Albin dock fyller han inte innan augusti. Men hittar jag någon så brukar jag löpa det. Och sen kommer alla sommargäster dit och då brukar jag undvika gekås. Så jag tänkte ta titta till lillan i slutet på april början på maj.

Dock fick Albin en tidig present men mer om det i ett annat inlägg för nu väntar tvätten.


Ifredas på promenaden.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback