Tisdag och mammaträff!

2014-03-18 20:40:35 Familj
» Kommentarer(0) «


Hej på er!
 
I dag vaknade vi till en regning tisdag så efter jag lämnat lilleman på dagis och fått frukost i magen.
Så passade jag på att ta tag i tvätthögen och vek och la in på sin plats.
Jag passade även på att rensa lite i lillans garderob. Allt i storlek 68 har åkt ner till förvaring så nummera är hon en 74.
 
Just nu finns det så mycket fint till små flickor och utbudet till killar är dåligt.
Men det beror nog på att man har ju mer att välja på som tex klänning/tunika leggings/strumpor osv..
 
I dag har jag och barnen vart hos min mamma-vän A på mamma träff.
och i dag var syskonen med villet liv det var men kul hade alla.
Lilleman var jätte trött när vi gick hem så det var väldigt mycket gnäll hem.
Men väl hemma fick han lugnat ner sig.
Med mat i magen på båda barnen så blev det en tidigt kväll båda var jätte trötta.
 
Jag sitter och kolla på tv lagt två beställningar en på lindex och en på HM.
Har lite jag skall köpa på kappahl men väntar lite till.
 
Nu skall jag mysa ner mig i soffan resten av kvällen innan sängen väntar.
 
 
Mina små bustroll i helgen.
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback