Grått grått..

2014-05-07 22:16:25 Familj
» Kommentarer(0) «


Hej!

Vilket väder i dag har det i stort sett regna hela dagen. Men det gör inte så jätte mycket för regnet behövs. 
Dom lovar fint väder till helgen sa sambon.

I dag har min syster varit här och hälsat på lika mysigt varje gång. 
Vad skulle jag ha gjort utan min syster. 
Hon har busat med barnen och läst bok för A. 
Lillemann har kommit i hejdundrande fyraårs trots! 
Det är kämpigt som bara den här varje dag. Så jag hoppas det går över snart för den ena trotsen är värre än den andra.
 
Och jisses jag för verkligen inte gjort något här hemma tiden bara springer i väg. 
I morgon måste jag bara tag i mitt hem och sen måste jag ut på en pw. Hoppas bara det inte spö regnar.
Regna går bra lite grann.
Så på med tränings byxorna nu skall denna tjockisen röra på sig!

Nu skall jag lägga mig.  

Vilar och väntar på att få åka till dagis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback